S izuzetnim ponosom možemo da kažemo da imamo sjajnu saradnju s privredom. Svi smerovi u našoj školi pokriveni su praksom u najuspešnijim kompanijama u Srbiji. Moramo da naglasimo da su naši najuspešniji privrednici iz različitih oblasti industrije i uslužnih delatnosti svesrdno prihvatili naš predlog za saradnju i našim učenicima širom otvorili vrata.
Naš cilj nisu samo posete naših učenika proizvodnim pogonima ili uspešnim kompanijama uopšte, već upravo sticanje iskustva koje će ih učiniti vrlo konkurentnim na tržištu rada. Posete uspešnim kompanijama i obrazovnim ustanovama različitog tipa se organizuju čak i za učenike naše Opšte gimnazije, po čemu smo jedinstveni u Srbiji. Naime, mi čvrsto verujemo da stručna praksa jeste ono što (za naše učenike koji se na licu mesta uvere kako u praksi izgleda neki posao kojim možda u budućnosti žele da se bave), značajno podstiče realnije sagledavanje sopstvenih planova za budućnost.
Iako ih mi pomno pratimo i iako svako od njih radi test profesionalnih sklonosti i orijentacije, posete ovakvog tipa i stručna praksa, koja je za učenike Gimnazije na dobrovoljnoj bazi, umnogome pomaže njihovo profilisanje, naročito u poslednja dva razreda Gimnazije u kojima sazrevaju i emotivno i intelektualno.
Ponosni smo na svoje učenike i na način na koji oni sagledavaju svoje privredno okruženje. Iako postoji mnogo sekcija i kreativnih načina da se iskažu u svojoj školi, njihovo interesovanje za saradnju škole s privredom nas je prijatno iznenadilo.
Oni sami shvataju značaj prakse i primenjenog učenja, i shvataju razliku u tome da li im je sklonost ka nekom predmetu upravo ona sklonost ka najčešćim zanimanjima u praksi koja se vezuju za uže izučavanje te oblasti. Oni razumeju da to najčešće nije isto u stvarnom životu.
Upravo zbog toga smo napravili širok krug saradnje sa različitim privrednim društvima, kako bismo našim učenicima pružili što kvalitetnije iskustvo, koje će im, po završetku srednjoškolskog školovanja biti od neizmernog značaja, čak i za one učenike koji se posle svih iskustava koje im omogućimo opredele za dalji vid akademskog obrazovanja.